Kenichi: The Mightiest Disciple Ryozanpaku: Where the Powerful Gather!
S1, E1: Kenichi meets the new transfer student, Miu; Kenichi is challenged by another student in the karate club; Miu tells Kenichi about the Ryozanpaku dojo.