Scar-red Rider XechS Ryukyu Calling
S1, E1: To defend against Nightfly O'Notes, invaders from another world, mankind has organized the five-man fighting team "Scar-red Rider XechS." However, one of the Riders, Yosuke, is saddled with a serious problem.