S-P--SPECIAL B--BOY T-I--TIME
S3, E17: Ray's attempt to manipulate Maya over an unfulfilled promise of mother-son time backfires when she calls his bluff; JJ tries a new aide after he and Kenneth agree to spend a day apart; Jimmy's unsure how to handle Dylan's teen angst.