Sakura and the Lovely Transfer Student
S1, E4: A new transfer student named Akiho Shinomoto joins Sakura's class. She's just arrived in Japan after living overseas, so her Japanese is still very stiff and formal. Sakura invites her to eat lunch with her group, excited to make a new friend.