Best Room Wins Sally Salon Wall
S1, E4: Bi-coastal designer Alex faces off against Swiss transplant Sybille to see who can create the best transitional living room; Alex keeps a cool head while dealing with his homeowner's opinions; Sybille encounters a costly construction issue.