Salvaging Speed
S1, E2: Aaron takes to the skies as he achieves his childhood dream of flying an F-16 fighter jet; Aaron explores a scrapyard where he learns how to rip up, crush, and shred old vehicles for fun and profit; Aaron takes on the world of tires.