Saudi: Arabia is Calling
S1, E2: Come along on a journey of the senses in Saudi Arabia, where three elite athletes-Laviai, Lina, and Marsha-embark on a thrilling holiday to experience this Middle Eastern gem. From the Red Sea to the sand dunes, and a music festival to a traditional Nadji lunch-tag along to experience every exhilarating moment.