Ant Anstead Master Mechanic Scavengers Delight
S1, E3: Ant visits an Alfa specialist hoping to buy a live rear axle, and ends up with more than he bargained for; its win-win, but the tricky part will be trying to fit a Spider's axle, gearbox and engine into an 158.