Assembly Required Scoop and Haul
S1, E6: Tim Allen and Richard Karn put the maker's skills to the test when they have them create an all-season leaf blower that can also melt ice and snow. But before they can play with fire, they have to prove they can put one out by creating a class A fire extinguisher.