Scotty James is stoked to get back on the snow
S1, E2: After six months of no snowboarding, an empty halfpipe was a sight for sore eyes in Switzerland. Scotty hits up The Stomping Grounds in Saas-Fee, where he's reminded of how humbling halfpipes can be.