Scream Again
S2, E1: Years after the murderous events at Kappa House, Dean Munsch purchases an abandoned hospital under the guise of fixing the healthcare system in America. After recruiting surgeons, Dr. Brock Holt and Dr. Cassidy Cascade, as well as medical student Zayday Williams, the Dean shocks everyone when she enlists the services of the disgraced Chanels to join the ranks at the teaching hospital. Meanwhile, secrets from the hospital’s past begin to reveal themselves and a new killer surfaces.