Celebrity Wife Swap Sean Lowe/Jason Mesnick
S4, E9: Catherine, who is married to Season 17 star of `The Bachelor," Sean Lowe, trades places with Molly, the wife of Jason Mesnick, star of "The Bachelor" Season 13.