Secrets Of Wild Australia Secret Life of the Crocodiles
S1, E3: Crocodiles are formidable predators, superbly adapted with skull-crushing jaws and lightning speed. They were on Earth long before the dinosaurs, and have outlived them by millions of years. Now protected in Australia, their numbers have surged.