Secret Squirrel
S1, E10: A Marine is accused of helping a terrorist escape from Guantanamo Bay. Abe and Harper believe that they have an open-and-shut case until they are mysteriously denied access to key evidence without explanation. Also, Trey and Maya attempt to get Rami reassigned back to their office.