Secrets Exhumed
S14, E14: FBI Agent Dana Lewis partners with SVU when she thinks a 25-year-old rape-murder case in New York is connected to multiple unsolved cases across the country; as Lewis doggedly pursues her suspect, Benson and Amaro question his guilt.