S1, E4: Past: Louise is pregnant. Vincent, mad with joy, wonders if Louise can really bring a child into the world, given their present circumstances. Present: Despite Aidrian's revelations, Charlotte refuses to believe her father was a murderer. Meanwhile, there are growing doubts about the cause of Loulou's death.