Deadline: Crime with Tamron Hall See Something, Say Something
S2, E4: When the murdered body of Miami pediatric nurse Beverly Jackson is discovered under the most shocking of circumstances, her family is devastated. In the end, it takes the bravery of one young witness to finally crack the case.