The Marvelous Misadventures of Flapjack Several Leagues Above the Sea! / That's a Wrap!
S1, E3: A mysterious stranger has Bubbie daydreaming; Peppermint Larry enlists Flapjack and K'nuckles' help in finding old candy wrappers.