Shakespeare's Lost Sonnet
S1, E6: Rip must go undercover to find Shakespeare's Lost Sonnet -- a poem so romantic that hearing it makes you orgasm. But when Rip finds himself under the spell of a charismatic actor, will he stick to the mission or will he get in too deep?