Shaky Town
S2, E1: The Season 2 premiere: The SWAT team engages in a standoff with human traffickers holding child hostages when a major earthquake hits Los Angeles during their operation and compromises the takedown. Also, while Hondo forms an unexpected personal connection with Deputy District Attorney Nia Wells, Jim Street has trouble adjusting to his new life as a patrol officer.