Shangri-La
S1, E2: Beneath billowing clouds, in China's far southwest, rich jungles nestle below towering peaks. This glorious natural history documentary explores this extraordinary region, witnessing jewel-colored birds and ancient tribes that share forested valleys where wild elephants still roam. These remote forests stretch into northern territories where normally deserts would be found.