Shattered, Part 2
S3, E20: Paralyzed during a heroic rescue, Mitch undergoes a vigorous rehabilitation regimen. Meanwhile, Jason, a ten-year old paraplegic, is pursued by a hit man trying to keep him from testifying against gangsters.