She Works Hard For The Money
S1, E16: She Works Hard For The Money. Alicia gets a bonus and wants to buy a nice car, but Denise wants her to buy two cars in lesser condition so she can have one. Paul tries to teach Rainbow, Johan and Santamonica the value of money.