He Shed She Shed Shed & Breakfast
S1, E6: Luke helps Texas rancher Bob turn his dilapidated shed into a rustic, refined and elegant weekend retreat; Sarah assists homeowner Amanda on a unique challenge -- building a stunning, environmentally-friendly shed room.