Shelbie and Liv & Vanessa
S1, E5: Uni duo Shelbie and Liv have piled on the pounds and need to shed and shred; Vanessa dreams of a female wrestlers' physique; joining in to see if they can transform their bodies in time to bare all in an Ex on the Beach reveal.