Shelter From the Storm
S15, E9: The windstorm continues to blow through Seattle; and after the power goes out at Grey Sloan, the doctors are left scrambling to save their patients' lives, including Meredith who desperately needs to get to Cece for her heart transplant. Meanwhile, Owen, Amelia, and Teddy confront their complicated situation.