Shelter Me
S1, E11: During a savage tropical storm, Eddie and Shauni take refuge in the Pomeroy's loft, turning a cold night into the start of a hot romance. In the massive downpour, two escaped convicts shoot Garner and leave him to die, then break into Baywatch headquarters and take everyone hostage.