She's Not Who You Think She Is
S1, E5: Pam gains notoriety once the "Dateline" episode airs; as she squares off against Betsy's daughters in a civil suit for the insurance money, public opinion turns against her; Leah Askey finds her seat as District Attorney challenged by Mike Wood.