Shibboleth
S2, E8: As Thanksgiving arrives, Bartlet decides the fate of a container ship full of illegal Chinese immigrants who claim to be Christians seeking asylum from religious persecution. Toby wants Leo's controversial sister appointed to an education post. C.J. must choose a national turkey, and Charlie has his work cut out for him when the President sends him out to find the perfect carving knife.