Shifting Sands
S5, E5: Octavia leads her people towards Shallow Valley against the advice of Clarke and Bellamy. Meanwhile Kane (series star HENRY IAN CUSICK) and Abby (series star PAIGE TURCO) adjust to a new set of challenges.