Shockwaves
S1, E2: The bombing of Pearl Harbor sends shockwaves to every corner of the Pacific, and U.S. troops enter unfamiliar worlds to encounter steamy island jungles, bitter arctic cold, and a ruthless enemy. But early Allied victories turn the tide of the war.