Shogun
S2, E3: Nate is shocked to learn that he has powers but then accidentally lands himself and Ray in Feudal Japan. After Sara convinces their stowaway Amaya aka Vixen, that Rory is not a murderer, they all agree to find Nate and help him master his powers in order to defend the Japanese village from the Shogun and his army of samurai warriors. Meanwhile, Jax and Stein stay back to help fix the ship and find a secret compartment but decide not to tell the rest of the team what they learn.