Shotguns and Fist Fights
S16, E4: With the Russian menace looming, co-captains Johnathan and Jake blast a shotgun at their problems while a vicious fistfight breaks out on the Seabrooke; Wild Bill blows an engine and Mandy bets on science to get back on crabs.