Showdown in Pittsburgh, Part 1
S5, E18: With the ALDC back in Pittsburgh to wrap up loose ends before they make the full-time move to LA, Abby has scheduled the team to attend both a competition and a convention. Adding to the pressure, two of Abby's biggest enemies, Cathy and Jeanette will be at the competition and are confident they can win. Meanwhile, Holly has organized a premiere party for Nia's music video, but not everyone in the ALDC is excited about her big debut.