Shrimp's Odyssey
S1, E3: When a truly pathetic shrimp calls the Smiling Friends hotline after being dumped by his true love, Shrimpina, Pim and Charlie have very different ideas about how to handle the situation. More importantly than that garbage, the audience finally votes on the cool new fifth Smiling Friend, Smormu.