Sicilian Adventure
S53, E7: Guy Fieri's in Sicily, Italy, eating up local flavor; a pizzeria is spinning out creative twists on traditional pies; a cheffed-up spot is dishing out next-level langoustine spaghettone; a father-daughter duo is serving succulent seafood linguine.