Silent Partner
S1, E6: Jugaaro grows to become Delhi's hottest beer; Walia's insecurity grows as he tries to crack his own craft beer recipe; Shikha and Anahita are split on Jugaaro's next steps; Shikha considers making a deal with Laila.