Rachael vs. Guy Celebrity Cook-Off Sink or Swim
S3, E6: The remaining celebrities have to prepare a three-course dinner with a 5-minute presentation aboard a dinner cruise ship to entertain a panel of judges including Sunny Anderson, Scott Conant, Todd English and Aaron Sanchez.