The 7D Sir Yipsalot and the Goose; Starchy Takes a Break
S1, E5: The 7D spring into action to rescue Queen Delightful's royal pup Sir Yipsalot; Lord Starchbottom grows concerned when Queen Delightful appoints Grumpy as his replacement.