Love It or List It Vancouver Siva and Sinna
S1, E6: This Indo-Canadian family has lots of room but most of it is completely unused. Can Jillian navigate cultural differences to create a functional space or will Todd move them outside their neighbourhood into the spacious home their growing family requires?