SIX!
S3, E5: Mo and Dawn are at odds when it comes to Nomi's musical future. Meanwhile, Keith, Tiff and Corkie combine forces to make a damage-control commercial for Pfaffashions. Elsewhere, Blair gets a panic room to panic in.