Slappy Goes Walnuts / Yakko's Universe / H.M.S. Yakko
S1, E3: "Slappy Goes Walnuts" as she and Skippy Squirrel gathers walnuts from the yard of their nemesis, Doug the Dog. Next, Yakko takes everyone on a trip through "Yakko's Universe," as he sings about the galaxies with the Warners. In "H.M.S. Yakko," a musical tribute to Gilbert & Sullivan, the Warners encounter the evil pirate, Captain Mel.