Sleeping with the Frenemy
S1, E4: Lacey's mom Judy invites Jo to a sleepover, much to Lacey's dismay. Despite the promise of an incredibly awkward evening, Jo seizes the opportunity to get closer to Regina's friends and uncover potential evidence that points to another suspect in her murder. Tess persuades Karen to reconnect with her old friends, only to have it end in humiliation when Regina's mother, Gloria, viciously confronts Karen about Danny. Meanwhile, Danny has his first soccer match and struggles to stay on civil terms with Archie and his teammates, and Kyle steps up his investigation.