Smell of Success
S1, E7: When the assistant to renowned scent expert Napoleon LeNez (Christopher Sieber) is found dead after a "scratch and sniff" book explodes, Ned, Chuck and Emerson try to figure out whom the deadly missive was intended for. Meanwhile, Olive continues her campaign to get Lily and Vivian back in action. Paul Reubens ("Pee-wee's Playhouse") guest stars as Oscar Vibenius.