Smoke Signals
S1, E3: Dexter hopes to have a chance to make things right with Harrison, which is proving to be tough to do when there's a full-fledged crime investigation that Dexter himself has caused. Harrison joins the high school wrestling team and quickly makes a name for himself at school. Meanwhile, a true crime podcaster from LA arrives in Iron Lake and befriends Dexter's police chief girlfriend.