Snack Attack
S3, E10: Creative cheese presentations and a protein spread; a strange pink pickle and a crispy snack food in the entree round; a marshmallow mishap; chef Maneet Chauhan, TV host Daphne Oz and actor Tyrel Jackson Williams judge.