Like a Boss Snapback
S1, E4: Drekia must win Bu over after her attitude nearly derails a recording session with Pia Mia; Amber struggles between working for Nick and her side hustles; Devin wants more responsibility at Team Blair; Rian sacrifices family time for Tigger.