RuPaul's Drag Race All Stars Snatch Game
S7, E2: For the first time in Drag Race herstory, the crowned queens must perform two iconic celebrity impersonations in a Snatch Game Double-Header! International style icon Daphne Guiness joins the judges’ panel.