Sober Up!
S2, E10: Nicole "Snooki," Tori Spelling, Adam Rippon, and Teddy Ray luxuriate in some WINE BATHS, snub the paparazzi in NO PICTURES PLEASE, and get sober in an instant in SOBER UP!