Sola, perduta , abbandonata
S1, E1: Sarah gets an audition with Leonor Delise; Sarah is able to understand lyrical complexity and sing a song perfectly having heard it only once but struggles to interpret it with the desired emotion. She must prove to Leonor her worth.